Reklam

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayaç

Home » » Şura'nın Kurt Seyit için Yazdığı O Mektup

Şura'nın Kurt Seyit için Yazdığı O Mektup

Sponsorlu Bağlantılar

Kurt Seyit ve Şura Tanıtım Fragmanları ekrana gelirken izleyicinin çok etkileyen şeylerden biriside Şura nın Kurt Seyit için yazdığı mektup.İşte O mektup


Kurt Seyit ve Şura başlamasına yaklaşık 1 Ay kadar bir süre var ve bilgiler yavaş yavaş dökülmeye başladı.kurt Seyit ve Şura Son Bölüm için 2 adet fragman yayınlandı.Birisi izleyiciye sürpriz için yılbaşı gecesi ekrana gelen "Kurt Seyit ve Şura Fragmanı" olağan üstü bir dans gösterisi sundu bizlere.İzleyiciden tam not alan o tanıtım rekoru da beraberinde getirdi.Bu konu ile ilgili makalemizi daha önce ki konularda sizlere sunmuştuk.

Daha sonra yayınlanan Kurt Seyit izle Fragmanda ise Şura çok özlediği ve özlem duyduğu Kurt Seyit için sevgi dolu bir mektup yazar.Bu mektup o kadar içtenlikle yazılmış ki arkaya koyulan müzikle birlikte izleyenleri ve dinleyenleri kendine hayran bıraktı diyebiliriz.O Fragmanı Tekrar izlemek için Tıklayınız.

İşte o şiirin sözlerini sizler için yayınlıyoruz. Şura'nın Kurt Seyit'e olan özlem dolu mektubu...

"Seni tarifi mümkün olmayan bir aşkla seviyorum"

İşte o mektup:

“Eline ne zaman geçeceğini bilmediğim bir mektup daha yazıyorum. 7 ay geçti. Çiçek açan bahar, kuru yaz, sarı yapraklar şahidim, seni çok özledim aşkım…
Sitem etmiyorum, nasıl şartlarda olduğunu tahmin ediyorum. Ama keşke senden bir haber alabilsem… Kaleminin ucundan çıkacak leke gibi tek bir noktaya, eline bulaşan mürekkebin izine bile razıyım.

Kurt Seyit… Sevgilim... Seni tarifi mümkün olmayan bir aşkla seviyorum… Bütün dualarım senin için..

Şura”
Sponsorlu Bağlantılar

0 yorum :

Yorum Gönder